google-site-verification=08MrmzwmDwTxbNVyCvzj3ThPK5T_A9yy7EUJAbJyQb8
top of page
  • תמונת הסופר/תטל בן דוד

אתם רוצים לשאול מה בתכנון?


תכנון זהו השלב הראשון שבו שואלים ובודקים אפשרויות

מאז הפרגולות הראשונות שנבנו במצרים העתיקה, יוון ורומא. השימוש המודרני הראשון שלה היה בתקופת הרנסנס, כאשר הפרגולה הפכה למבנה עם תאורה בגינות איטלקיות ולאחר מכן התפשטה לשאר אירופה ולישראל.

פרגולה היא מבנה בודד או מבנה חיצוני מצורף, היא מרובעת או מלבנית בצורתה, היא נתמכת בקצותיה עם עמודים, ויש להה גג פתוח או מקורה או חצי מקורה. פרגולות מסוימות כוללות מקום ישיבה, בעוד שפרגולות אחרות מיועדות לעמידה או למעבר.


החליטו למה הפרגולה מיועדת

לאיזה מטרה אתם מקימים פרגולה? לכמה אנשים? לאירועים? למנוחה בצהריים? פרגולה לילדים? מתכנים לרהט את הפרגולה או שהיא מיועדת למטרת נוי? פרגולה לצמחים מתפסים? לשעות הערב לברביקיו עם חברים? פרגולה למרפסת שמש?


ישנם פרגולות בשתי גרסאות, אחת עומדת בנפרד מהבית על ארבעה עמודים, השנייה נתמכת בקיר הבית. ויש לה שני עמודים או נתמכת בקיר הבית ללא עמודי תמיכה. בניית פרגולות יכולה להתבצע באדמה עם יציקות בטון, על ריצפה, או על דק.


מה הוא גודל פרגולה שאתה צריך?

מדדית השטח שבו מתוכנן להקים פרגולה. פרגולות הן מרובעות או מלבניות, צריך להחליט על האורך ורוחב של הפרגולה, קחו בחשבון שהגג בולט וממשיך מעבר לקו העמודים.


והסטייל?

פרגולה עם ארבעה עמודים נפרדת מהבית או פרגולה תלויה? עמודים על רצפה או באדמה מחוץ לשטח הרצפה? במקרה של פרגולה המתחברת כהמשך לבית חשוב אם אתה צריך לבנות שני עמודים תומכים או שהיית בוחר פרגולה תלויה ללא עמודים. פרגולה מעוצבת?



מאיזה חומר אתה רוצה פרגולה?

פרגולה מעץ אורן, ארז, פרגולה מעץ לבן גושני, לכל אחד יש יתרונות וחסרונות. הכי יפה פרגולה מעץ בצבע שאתם אוהבים שמתאים לצבע הבית. פרגולה מעץ יכולה להיות עם צבע אטום או צבע שקוף. עם קורות עץ להצללה מלאה או חלקית או גג מפלסטיק או יריעות במבוק.


אביזרים לפרגולה

קחו בחשבון שאולי תרצה להוסיף אביזרים נלווים לפרגולה, כגון: מאוורר תקרה, תאורה, וקמין. אביזרים יכולים להוסיף לאטרקטיביות והתועלת של פרגולה, אבל הם יוסיפו לעלות הכוללת. אבזרים מסוימים דורשים גם חומרים נלווים כגון: פנלים סולאריים או חיווט חשמלי, שעשוי להשפיע על המקום שבו רוצים למקם את הפרגולה.

מה התקציב שלך לבניית פרגולה?

יעוד הפרגולה, אביזרים הדורשים חיווט חשמל, גודלה, והחומר ממנו היא בנויה כל אילה יקבעו את המחיר הפרגולה.



10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

054-6483942

תודה! ההודעה נשלחה בהצלחה

פרפקט דק ופרגולה

איכות בנייה גבוהה. 

דרושים עובדים עם ניסיון של שנה בתחום העבודה בעץ או בתחום הבנייה.

bottom of page