google-site-verification=08MrmzwmDwTxbNVyCvzj3ThPK5T_A9yy7EUJAbJyQb8
top of page
  • תמונת הסופר/תטל בן דוד

האהבה לפרגולת עץ וממה צריך להיבהל


פרגולה ודק מעץ מלא

"כי לא על הלחם לבדו יחיה האדם..."

האהבה לפרגולת עץ מלא היא קודם כל בגלל האותנטיות, עץ הוא חומר שמשתלב בחיי כל אחד לאורך כל החיים, הוא משדר תחושה של מוכר. עץ הוא משהו בסיסי כמו קמח, כמו לחם. ממש כמו שמוסיפים לבצק ביצה ומלח הוא הופך לחלה ואם מוסיפים לו סוכר הוא הופך לחלה מתוקה, אפשר בעזרת תבלינים ותוספות שונות ליצור מבצק את הלחמים הכי טובים ולהגיע למגוון אין סופי של סוגים שונים כך גם העץ.

כך למשל בעיבוד מסוים פרגולת עץ מלא נראית הדבר הכי אלגנטי ונקי שיכול להיות, ובעיבור קצת שונה היא הופכת להיות בעלת מראה פראי מאסיבי וגושני. אפשר לשחק עם העץ, ליצור בו ולעשות ממנו הכול, הוא בסיס לסגנונות רבים ושונים בעיצוב ממש במו הקמח.


עֵרוּב חוּשִׁים

עבודה עם עץ מתחברת לדברים מאד פנימיים ובלתי מוסברים בתחום החושים. ריח העץ, המגע שלו, ההליכה עליו, זהו חומר שמעביר תחושות. פרגולות מעץ מלא משדרות תחושה של בראשיתיות ויחד עם זאת מתאימות לקדמה ולשנות האלפיים, למקום הכי הייטקי. פרגולות אינן מכתיבות את שאר מראה הבית, אלא להיפך, הם משתלבות כמעט עם כל חומר ועם כל תפיסה עיצובית, השורשיות שהם משדרות, החום, מתאימים כמעט לכל אדם בארץ ובעולם, כמו כן, פרגולות עץ מלא ממגנטות ומעניקות תחושת חום נוחות.


ממה צריך להבהל?

תכלס משום דבר. כאשר מדובר בפרפקט דק ופרגולה ההפתעות יהיו רק טובות. באמת.

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

054-6483942

תודה! ההודעה נשלחה בהצלחה

פרפקט דק ופרגולה

איכות בנייה גבוהה. 

דרושים עובדים עם ניסיון של שנה בתחום העבודה בעץ או בתחום הבנייה.

bottom of page