google-site-verification=08MrmzwmDwTxbNVyCvzj3ThPK5T_A9yy7EUJAbJyQb8
top of page
  • תמונת הסופר/תטל בן דוד

ברור שעדיף מעץ


דורון בן דוד פרגולה עם מיטה תלויה מעץ

בניית פרגולות ודקים מעץ עדיפה על בנייה מחומרים אחרים! "כִּי הָאָדָם עֵץ הַשָּׂדֶה. כְּמוֹ הָאָדָם גַּם הָעֵץ צוֹמֵחַ"...

ישנה מגמה בעולם, של חזרה אל הטבע. ברעננה, כפר סבא, טוקיו, פריז ודאלאס אנחנו גרים בתוך אבן ובטון יצוק, נוסעים במתכת על אספלט שחור, ומשחקים בפלסטיק.


בזמן האחרון כולם מדברים על החזרה אל הטבע

לאחרונה, ניתן לראות שבכל מקום שואפים בני האדם להחזיר לחייהם משהו משהו מהותי ומקורי מתוך הזיכרון האנושי השורשי של החיים הטבעיים, בכל תחום: במזון, בביגוד, בצעצועים ובשנים האחרונות גם בעיצוב הסביבה הביתית הקרובה אלינו.


הוספת פרגולות עץ ודקים בדירה בבניין רב קומות, או בחצר בית פרטי משדרגים את סביבת החיים ומשמשים כלי בעיצוב פרקטי: נוחות, ניקיון, תחזוקה חסכונית ואסתטיקה. תחושת הטבעיות מתעצמת ומתחדדת עם שימוש בעץ אמיתי להבדיל מסינטטי. מעצבים ולקוחות עסקיים ופרטיים מעדיפים דקים ופרגולות מעץ על מנת שיוכלו להכניס אלמנט גדול ומשמעותי התורם לתחושת "הטבעיות" בבית.

קיימות בשוק אלטרנטיבות רבות הכוללות שימוש במתכת או בחומרים סינתטיים לבניית משטחים או אזורים מחופים ומוצללים, אבל את התחושה הפנימית האותנטית המתקבלת משימוש בחומר טבעי מופלא כמו עץ, אף אחד מהחומרים אינו מצליח ממש לשחזר.

בחירת סוג העץ (אורן, טיק, מירבאו, איפיאה ועוד), הצבע של העץ, כיוון הלוחות, והסיבים הם הרפתקה משותפת יחד עם הלקוחות שמאפשרת בניה של מוצר איכותי וייחודי הנשמר לשנים רבות.

השימוש בעץ טבעי מאפשר לנו חופש עיצוב יחד עם זאת מתן פתרונות למגבלות בשטח. הדקים כבר מזמן לא חייבים להיות ריבועיים, פרגולות והצללות לא חייבות להיות תבניתיות. תוך כדי בניה בחומר המופלא והרב גוני הזה ניתן לשלב אלמנטים טבעיים נוספים על מנת להעצים את התחושה. גימור עגול או הצבת אבן גדולה או שילוב אזורים המיועדים לצמחים גדולים וקטנים משלימים ומחדדים את השאיפה שלנו להחזיר קצת מן הטבע אל הסביבה הביתית.


פרפקט דק ופרגולה קובעים סטנדרט אחר


פרפקט דק ופרגולה עוסקת, כאמור, בבניית דקים ופרגולות מעץ על מנת לשמור על רמה אחרת של מקצועיות. אנו נדרשים ללמוד הרבה ולקבוע סטנדרטים גבוהים. אלה, מחייבים אותנו ללכת להשתלמויות להישאר מעודכנים בהתפתחויות האחרונות בביוטכנולוגיה של חומרים כמו: צבע ודבק, השתלמויות נוספות בבניה חדשה בתעשיית חומרי בניין, בשימור, בתחזוקה ועיצוב מודרני.


תשומת הלב שלנו לצרכי הלקוח מלאה ונמצאת בדרגת חשיבות עליונה, ובכלל זאת: שירות ואדיבות, רמה גבוהה של גימור, שימוש בטכניקות מתקדמות וסגנון אומנותי. זאת, על מנת לתת את המעטפת הטובה ביותר ביצירת חווית רכישה מושלמת משלב ההתרשמות הראשונית, פגישת היכרות והצעת מחיר, דרך שלב העיצוב ביחד איתכם, בנייה מקצועית ומדוייקת, שירות מהיר וכלה בגימור מושלם.


הצבת דקים ו/או פרגולות מעץ טבעי תהיה ההחלטה הטובה ביותר שלקחתם עבור הסביבה הביתית שלכם ועבור השבחת הנכס.

2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

054-6483942

תודה! ההודעה נשלחה בהצלחה

פרפקט דק ופרגולה

איכות בנייה גבוהה. 

דרושים עובדים עם ניסיון של שנה בתחום העבודה בעץ או בתחום הבנייה.

bottom of page